Resultats de la cerca
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Visita al Centre d'interpretació Dinosaures Fumanya
Dinosaures Fumanya és el jaciment europeu més extens amb petjades de Titanosaure del Cretaci superior i un dels més importants a nivell mundial.
Connectant mons - Drets sense fronteres
Connectant mons combina l'activitat a l'aula amb el treball col·laboratiu en línia, on participen més de 12.000 alumnes de diferents països i realitats i és treballa amb 8 llengües diferents.CAÇA NIUS: La Recerca dels Ous Perduts.
Gimcana on descobrim el niu dels ous de dinosaure: rastres del bosc, petjades, ossos, dents. Realitzem el seu menjar, fem d'espeleòlegs, treballem amb motlles i esculpim.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours educatius en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Llum i color (Tarragona)
Experiments per interpretar fenòmens òptics
FEM MOSAICS AL POBLE ESPANYOL
Què és i com es fa un mosaic? Amb aquest taller descobrireu i realitzareu un petit mosaic decoratiu seguint la tècnica de Gaudí.
DEL MAR A LES MUNTANYES
Aprendrem que l'entorn en què habitem defineix una manera de viure. Una visita on el paisatge antic esdevindrà el protagonista per entendre com vivien els ibers de la Ciutadella.
Raquetes de neu
Activitats i dinàmiques en un entorn nival amb el Centre Excursionista de Catalunya, on a través de les raquetes podrem progressar per la neu de manera fàcil i segura
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.