Resultats de la cerca
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” 3r-6e primària + ESO (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació primària (2n i 3r cicle) i ESO
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
Ripoll, un refugi de Guerra?
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
La Borda de Ritort
Allotjament de turisme rural situat al poble de Sort ideal per escoles i per famílies. Activitats tot l'any.
PALLASSOS: EL SHOW DELS 3/4 DE 15
Creem els nostres espectacles de pallassos amb molta cura i sensibilitat per aconseguir la vostra implicació, estimat públic, perquè gaudiu i us sentiu partícips de l’espectacle.
IMPERMEABLE - TALLER
Taller de teatre i percussió. Pensat per a final de curs o dies més càlids, ja que es combina l'ús d'instruments de reciclatge amb una remullada final .
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.