Resultats de la cerca
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
RIGOBERTA I EL WINDIGO
Un espectacle poètic i compromès que parla de consum responsable, canvi climàtic i drets humans, i que ens recorda que cada petita acció pot transformar el món
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Visita guiada al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric adaptada a cada cicle escolar.
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.