Resultats de la cerca
L'HABITACIÓ DEL DARRERA
L’habitació del darrere és aquell quarto mig amagat i misteriós, on sovint tenim coses oblidades i que hem deixat enrere. Preparats per entrar-hi?
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
Crea la teva rosa electrònica
Aquest taller proposa la construcció d’una rosa lluminosa a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers.
AVENTURA PALLARS SOBIRA - COLONIES I VIATGE DE FI DE CURS
SORTIDES / COLONIES ESTUDIANTS EXPERIENCE - PRIRINEUS
Parcs i pedals al Besòs
L'activitat "Parcs i pedals al Besòs" té com a punt de sortida l'Aula Ambiental Isabel Muñoz, al parc de Can Zam.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Cràters i volcans: visitem el volcà de la Crosa
Coneixem com és el cràter més ample de la península i el seu vincle amb l'aigua.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.