Resultats de la cerca
Trastofonies, mostra interactiva d'andròmines sonores
Instruments Trastocats, una col·lecció d'instruments musicals construïts amb materials del nostre entorn, i inspirats per instruments d'arreu del món, i totes les èpoques.VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
ANIMA'T FESTA DE FI DE CURS
Necessites una animació de ball per la teva Festa de Fi de Curs? Doncs ja ens has trobat!
Granja, Carro i Sentits
.Els cinc sentits amb els recursos de la natura i animalons de granja, realizació en un circuit per les rodalies de la granja o bé dins la sala pels més petits. Inclou visita a la granja i carro.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.MiniRitmes
MiniRitmes és un taller/espectacle interactiu que ens apropa la música, el ritme i el moviment a través de propostes lúdiques que propicien la interacció i la descoberta.Tallers STEAM a l'aula
Tallers vinculats a l'animació, a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels carrers, places i esglésies més significatives del conjunt patrimonial de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les principals característiques del món medieval i el dia a
Componguem i gravem un himne!
De la classe, escola, casal, esplai, entitat, etc. Música i Tecnologia Format estàndard o professional
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.