Resultats de la cerca
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
El laboratori: Mentora Alsina
Coneixerem com funcionava un taller de física de l'any 1907
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
PARTICIPA I GAUDEIX DE LES FESTES MAJORS
Amb amb aquesta visita i a través d'un joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un joc de preguntes i respostes ràpides d'allò més divertit!
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
El que un tros de carn explica sobre la teva memòria (Barcelona)
Desxifrant el cervell humà a petita i gran escala
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
TEIXIM- TEIXAM (Museu Deu)
Les catifes del Museu Deu: Per a què serveixen? Com són? Quins fils conformen? Què hi ha representat? D’on provenen?
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.