Resultats de la cerca
Univers Gaudí
La visita dinamitzada vol donar a conèixer Gaudí d’una forma innovadora. Apropar l’alumnat a Gaudí mitjançant una activitat educativa-cultural treballant les competències de cada cicle educatiu.
LA CONSTRUCCIÓ DE LA IMATGE DEL MÓN
Activitat centrada en conèixer les causes i conseqüències de l'arribada dels europeus a Amèrica, i com s'hi navegava en aquella època.
Descobreix la vida de la platja i el funcionament del port
Sortida a Vilanova i la Geltrú per descobrir la fauna de la platja i conèixer les embarcacions de pesca els seus arts i el funcionament de la Llotja.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
Descobrim el bosc amb els sentits
Descobrir com és el bosc que ens envolta fent servir els sentits, aprendre sense posar noms, només amb allò que percebem en cada moment
Creactivity - Materials per l'aula de primària
Materials STEM per l'aula de primària
Tour per a escoles a la barca de Banyoles
Una experiència educativa on els estudiants aprendran sobre la fauna, la flora i la història de l'Estany de Banyoles d'una manera dinàmica i immersiva.
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.PINTEM UN POBLE DE FUSTA AL POBLE ESPANYOL
La fusta és una de les matèries primes més important en la nostra cultura. Però quants tipus de fusta coneixem? Quines propietat té? Us presentem aquesta activitat per resoldre tots aquests dubtes!
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.