Resultats de la cerca
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
GIMCANA A L'AIRE LLIURE
la gimcana és un conjunt de proves de destresa o enginy que es realitzen -sempre en grup- per equips al llarg d'un recorregut. En aquest cas, seran sempre a l'aire lliure, preferentment a la natura.
Taller de còmic: Perspectiva
En aquest taller ensenyarem als alumnes alguns trucs per crear sensació de tridimensionalitat als dibuixos.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
Taller Excavem el Miocè al CRIP
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat? Sigues paleontòleg per un dia!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.