Resultats de la cerca
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
OBSERVACIÓ I ANÀLISI D’OBRES ROMÀNIQUES I GÒTIQUES
Aprofundim en l’anàlisi formal i estilístic de la pintura i l’escultura romànica i gòtica. Una informació artística molt útil per les proves de Selectivitat.
Fenòmens elèctrics (Barcelona)
Experiments amb molt de ganxo
RUTES DE L’EXILI: UN DIA PER A LA MEMÒRIA- Abril 2026 - Novembre 2026
Amb aquestesa rutes, es pretén incidir en la relació entre l’exili i el món cultural.Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
Free Code Camp
Curs online gratuït de programació a canvi de desenvolupar "apps" per a organitzacions sense ànim de lucre.
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
QUÈ ÉS UN VAIXELL?
Què és un vaixell? Per què sura? Pel seu material de construcció? O per la seva forma? I com avança? Amb rems, amb veles o amb motor? Descobreix la resposta a aquestes preguntes!
ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.