Resultats de la cerca
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
Desperta una obra d'art: taller de stop-motion
Taller d'animació stop-motion per despertar els personatges d'una obra del Museu d'Art de Girona i crear la seva història, aprenent així sobre l'art medieval,L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
Viatgem al segle XIX! Com es vivia abans?
Visita L' Enrajolada, Casa Museu Santacana, i esbrina com vivia una familia benestant del s. XIX. Ens disfresserem, jugarem, i descobrirem com de diferent era la vida abans i com ha canviat tot!
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!Taller dels engranatges
Taller de mecànica elemental, per a que els nens i les nenes reconeguin els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions
Taller com volen els globus aerostàtics
Activitat escolar Vol de Coloms MATÍ Arribada. Esmorzar a les instal·lacions. Taller "com volen els globus aerostàtics". Activitat “observem els globus”. Dinar a les instal·lacions.
Cinema i debat: El gran día (Barcelona)
Un documental per debatre sobre educació
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.