Resultats de la cerca
El camí de la caca
D’on creus que ve la caca? Què era abans de ser caca? Quins òrgans del nostre cos participen en el procés digestiu?
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
El tresor més valuós
Autoestima, autoconcepte, i benestar emocional. Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mapes per fer trencaclosques - Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC)
Mapes descarregables de Catalunya (administratius, físics, geològics) transformats en trencaclosques de diferents nivells de dificultat per aprendre jugant.
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaAigua per a tot i per a tothom
L' activitat telemàtica "Aigua per a tot i per a tothom" vol donar a conèixer el cicle de l'aigua tot vinculant-ne el cicle natural i el cicle urbà.
Gimcana de cohesió per a canvis de cicle
Gimcana per equips dissenyada per generar relacions interpersonal i fer suport a l'alumne en els canvis de cicle escolar
Taller d'excavació arqueològica a les Coves de l'Espluga
Conèix el treball dels arqueòlegs i les tècniques d'excavació
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.