Resultats de la cerca
Treballs de síntesi a cases de colònies
Les millors propostes de síntesi en estades per secundària
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
ESPAI BOMBOLLA
Un espai on petits i grans podran gaudir experimentant amb la màgia de les bombolles de sabó.
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Exàmens de Selectivitat: recursos
Us oferim recursos per ajudar als vostres alumnes a preparar una Selectivitat d'excel·lent! - Preparats, Llestos, Universitat!L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.La custòdia entra en joc
Aprèn com funciona un acord de custòdia per la conservació de la natura!
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.