Resultats de la cerca
L'AVENTURA DE SER TORTUGA MARINA
Activitat destinada per a primària cicle mitjà i superior. (3r, 4t, 5é i 6é)
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
Portes Obertes a les Universitats 2026-2027
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2026-2027
LES ESTACIONS DEL MEV: L’HIVERN
Amb la música descobrim els oficis artesans i els gremis. Mirem i escoltem una història d’artesans, coneixem les obres i fem els sons d’alguns gremis.
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.Toc, toc! Qui hi ha?
Espectacle de titelles per a infants des d'1 anys fins a 7 anys. Obra educativa, lúdica i interactiva, que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
HISSEU ´LES VELES!
Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.