Resultats de la cerca
Una petita escapada amb una gran història al Tren del Ciment
El Tren del Ciment se situa en un entorn natural excepcional com és la comarca del Berguedà. Amb més de 100 anys d'història. Avui dia, el Tren del Ciment representa una joia ferroviària.
Taller de percussió africana
Taller de percussió africana
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Taller de modelatge amb JumpingClay
Taller de modelatge amb JumpingClay. Una argila de colors que s'asseca a l'aire
FEM LA VOLTA AL MÓN (Museu Deu)
Un viatge per diferents continents i cultures de la mà d'objectes diversos.
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Endrecem el territori
Activitat per a conèixer el procés d'avaluació d'impacte ambiental situant-se en el context geogràfic, geològic, botànic, faunístic i socioeconòmic del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Pedalant per la bassa
Ruta en bicicleta per la Tancada
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.