Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Depuradora del Besòs
La visita a l' EDAR del Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
La tardor entre castanyers (la Castanyera)
Sortida de natura amb temàtica de la tardor.
Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratori
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.