Resultats de la cerca
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
El Manipulator - taller sobre fake news i desinformació
El joc de la desinformació i les fake news, acompanyat d'un taller per aprendre i reflexionar sobre aquesta problemàtica
Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Desafiaments matemàtics
L'emoció dels desafiaments matemàtics
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Interacció llum - matèria o l'efecte hivernacle
Taller a la UAB en què es pretén que l'alumnat assoleixi una major comprensió de la interacció entre la radiació electromagnètica i la matèria en el context de la problemàtica de l'efecte hivernacle.Mostrant 1-10 de 2.093 elements.