Resultats de la cerca
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
PICTOART (Museu Deu)
Els alumnes es convertiran en col·leccionistes d’obres d’art i han d’aconseguir el màxim de peces possibles.
Jornada de Portes Obertes PERIODISME (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Colònies escolars escola de bandolerisme i bruixeria i aventura per la eso-Vilanova de Sau
Colònies escolars per conèixer les tradicions bandoleres de la zona de Guilleries i potenciar la fantasia amb la màgia de la natura i l'escola de bruixeria. Aventura per cicle superior i ESOCursa d'Orientació a la Vall d'en Bas
Per equips, cada un amb un mapa i brúixola, haureu de trobar les diferents balises que hi ha senyalades al vostre mapa. Guanya l'equip que en troba més correctament amb el menor temps possible!
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.