Resultats de la cerca
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
ALFABETITZACIÓ PUBLICITÀRIA
- Jornada educativa sobre publicitat - 3/4 hores de durada - Dirigida a majors de 18 anys - 6/12 persones màxim
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
PROGRAMA CONTRA EL BULLYING - Programa autònom de prevenciò a Primària
Metodologia de prevenció de l'assetjament escolar testada a 26 escoles de primària i 5.000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35,8% les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.