Resultats de la cerca
Taller energies renovables
Muntatge de 5 prototips que funcionen amb energies renovables: aerogenerador, turbina hidràulica, cuina solar, placa solar tèrmica i cotxe fotovoltaic
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.La Facultat de Ciències de la Terra de la UB va a les escoles
El professorat i personal investigador en formació de la Facultat s’ofereix per anar als centres educatius a fer una xerrada sobre un tema d’actualitat.
Investiguem un crim
A partir d’un taulell que contextualitza la història detectivesca, es trobaran amb diversos reptes i misteris que han de resoldre amb lògica i enginy.
STÒPICS. Trenquem els tòpics per entendre la diversitat
Taller per identificar estereotips i prejudicis, fomentar l’empatia i promoure actituds respectuoses que ajudin a desmuntar tòpics discriminadors.
Sortides multiaventura a la Cerdanya
Un emplaçament ideal tant per a la practica esportiva hivernal com d'estiu amb vistes al Cadí.
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Conte: 'El núvol ensopit'
L'activitat es basa en la narració d'un conte que permet als infants descobrir què és la contaminació atmosfèrica i quins problemes poden causar sobre la nostra salut.
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Visita completa al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria i a través del nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.