Resultats de la cerca
Un matí a la potabilitzadora
Que és l'aigua potable?
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
Cuina sostenible de temporada
Amb un producte vegetal de temporada, els estudiants aprendran a elaborar diferents plats per aprofitar millor els aliments, menjar millor i gaudir més.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOSortides temàtiques (Pasqua, Carnestoltes, Sant Jordi)
Sortides temàtiques i per a celebrar algunes de les festivitats més importants del calendari
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
MELQUÍADES EXPERIMENTADOR
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua i sobre la força de la gravetat.
Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al medi
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.