Resultats de la cerca
L'AVENTURA ARQUEOLOGICA
Un joc de descoberta divertit, d’equip i participatiu. Coneixereu el nostre Poble i els petits secrets que atresora d’una manera diferent.
Aventura't al TRAM
L'objectiu de l'activitat és aprendre a planificar i fer un desplaçament en tramvia, per tal de fomentar l'autonomia dels participants i el civisme a l'hora de viatjar.
Projecte Electricitat-3
Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 1. La natura com a laboratori de creació
Dissenyar des de la naturalesa amb Ona Orozco i Joan és una activitat vinculada a Eina Porta de Collserola.
XX violència de gènere a les xarxes socials
El "Projecte XX" aborda la violència masclista a les xarxes socials amb joves. Conscientitza sobre microviolències i rols de gènere, buscant nous models de relació positius en l'àmbit digital i quotid
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
Motel d'insectes (titelles i teatre)
Espectacle de Titelles sobre salut mental, convivència i medi ambient. Els insectes són estranys... o potser només són diferents? Tots i totes som... insectes.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.