Resultats de la cerca
L'energia dels fòssils
Visita temàtica per treballar les energies fòssils: carbó, petroli i gas natural.
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Pirates a l'abordatge!
Conèixer les tradicions de la Festa Major de Santa Cristina A l'aula pedagògica, els alumn es faran el seu propi barret pirata de paper i la seva pròpia bandera pirataNA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
MENUTS I MENUDES, ANEM DE FESTA MAJOR?
Veniu a conèixer la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos amb els nens i nenes d'infantil, al so de la cercavila crearem un divertida titella a partir de les figures dels balls populars.
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.