Resultats de la cerca
Torneig "Batalla de Prendas"
Quina és la relació entre la roba que portem i el medi ambient? Com podem fer per millorar-la?
VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME (CIVRM)
La visita al CIVRM vol donar a conèixer el tractament dels residus de la comarca del Maresme, amb la finalitat de reflexionar sobre el consum responsable relacionat amb la generació de residus.
A la vora de l'estany de Banyoles, un poblat neolític
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.COM FUNCIONA EL PORT
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, que inclou una navegació a bord d’un llagut balear. de 1921.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.DESACTIVA LES FAKE NEWS - versió gènere
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
El viatge del dol
Maleta Pedagògica sobre el Dol per als centres escolars creada per AUDIR i Cementiris de Bcn. Dirigida a adolescents.
Itinerari: Vida i miracles de Castelló d'Empúries
Conèixer l’Ecomuseu-Farinera i la Basílica de Castelló d’Empúries. Aprendre com es fa farina de forma industrial. Descobrir la història de Castelló d’Empúries.
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
Taller de còmic: Acció i Moviment
En aquest taller aprendrem a donar expressivitat al cos dels personatges i hi afegirem recursos per representar el moviment al dibuix estàtic mitjançant les línies cinètiques.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.