Resultats de la cerca
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIProductividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
“El viaje del pesebre – Historia viva en 360º”
Homenaje a los creadores de belenes de todo el mundo.
EL PETIT PRÍNCEP
El conte més famós de la literatura francesa ballat a càrrec del NS dansa. Un conte màgic de creixement personal i de recerca de valors com el respecte i l’estimació pels altres i l’entorn.
Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Free Code Camp
Curs online gratuït de programació a canvi de desenvolupar "apps" per a organitzacions sense ànim de lucre.
Catapulta la teva punteria
Construeix una catapulta i encerta el teu objectiu. Com funciona una catapulta? Quina força i angle ha de tenir perquè el nostre projectil arribi al destí desitjat?
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.