Resultats de la cerca
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
DESCOBERTA DEL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en Jordà. Vulcanisme, iniciació a la geologia, classificació de materials volcànics, estudi d'escosistemes.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Economia feminista: idees claus i mirada aplicada als equips
Identifica l'arrel de les problemàtiques social i introduir la perspectiva de l'economia feminista. Presentar les iniciatives autogestionades i eines aplicades per a la resolució de necessitats.
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
NATUR-ARTS
Crearem l'obra d'art definitiva! Vols participar-hi?
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Animals del passat, excavem-los!
Aprendrem com es formen els fòssils i ens convertirem en paleontòlegs per excavar un fòssil d'un animal desaparegut i descobrirem com eren els animals que vivien a les nostres terres fa milions d'anysProgramem un mesurador de soroll amb microbit
En aquesta activitat fem servir MakeCode i la placa micro:bit per programar un mesurador del nivell de soroll.
Plàstica social
Visita dinamitzada en clau de performance on els i les alumnes a partir de l’experiència, creïn un viatge que finalitza a la Creu de la Guia.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.