Resultats de la cerca
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
LES FINESTRES DE L'ART
Ens endinsarem en un viatge per la història, la cultura i el pensament a través de l’art.
Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.