Resultats de la cerca
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
Xerrada: El ciberbullying
Xerrada dirigida a famílies on tractarem el ciberbullying
Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
taller de ceràmica a la Masia Museu Serra
fes una peça amb el torn desprès decorara un plat i nosaltres el posarem al forn i al cap d'uns dies el tindreu a les vostres mans
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.Investiga com es fan els medicaments
Síntesi química, per al Parkinson
“Can Negre – L'ànima modernista de Sant Joan Despí”
Visita Virtual al edifici Can Negre de Sant Joan Despí
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.