Resultats de la cerca
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
TALLER MORT A LA XARXA SOCIAL
- Taller sobre xarxes socials - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
EDUCACIÓ EN DRETS D’INFÀNCIA D’UNICEF–RECONEIXEMENT DE CENTRES REFERENTS EN EDUCACIÓ EN DDII
Coneixement dels drets dels infants per apreciar-ne el valor com a element vehicular per desenvolupar-los en l'organització dels centres i ampliar-los al conjunt de la comunitat educativaVEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
Itinerari de Sant Iscle
Recorregut per la part final del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa. Treballarem la seva importància com a aigua de consum, la diferència entre el regadiu i el secà i la vinya.
“Sant Joan Baptista – Piedra, fe y memoria viva”
Visita virtual parroquia Sant Joan Despí
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Xiuxiuejar poesia
La poesia és música. I alguna cosa més. Volem notar-ho. Per això, us proposem un taller de xiuxieujar poesia a cau d'orella a partir de petits poemes.
Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.