Resultats de la cerca
Taller Noticies de l'Exili - MUME
Els nois i noies treballaran al llarg d’un matí com a reporters i experts en periodisme d’investigació.Temps de castells
A les sales del Museu descobrim qui eren i com vivien els habitants del nostre territori en aquesta etapa tan llarga de l'edat mitjana.
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
LA PEDRERA: Poder, revolució i bohèmia
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
NETEGEM L'AIGUA
Activitat experimental sobre la importància i la dificultat de tenir aigua potable i de depurar aigües residuals per a garantir el desenvolupament i protegir el medi natural
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de les bruixes
Sabeu qui eren i què feien les bruixes de Viladrau? Passejarem pels mateixos boscos on aquestes dones sàvies i expertes en remeis naturals anaven a buscar els seus ingredients. Us hi atreviu?SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
Fem baldufes òptiques
Les il·lusions òptiques són percepcions visuals que enganyen al nostre ull. En aquest taller construirem baldufes òptiques, un dels enginys òptics més interessants creats des del món de l’art.
Visita guiada al Museu del Barroc de Catalunya
Visita guiada a les sales del Museu del Barroc de Catalunya
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.