Resultats de la cerca
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaExcursió escolar a Diadegranja.com
Diadegranja.com és un espai de natura i d'educació mediambiental. Excursió per la granja d'animals on els infants aprenen a relacionar-se amb respecte amb el mon de la natura
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
MESTRES I ALUMNES, AMB UNA MIRADA EMPÀTICA!
“Activitat especial per ajudar a la convivència entre alumnes i mestres”
VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.