Resultats de la cerca
Contes & Rock (Barcelona)
Bateria, ritmes i contes
EL PORT COMERCIAL
A bord del llagut Far de Formentera, l'alumnat coneixerà una ciutat dins d'una altra ciutat: el Port de Barcelona, i també els vaixells, les mercaderies i els oficis que s'hi desenvolupen.
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.