Resultats de la cerca
XERRADA PANTALLES I EDUCACIÓ
- Xerrada sobre el perquè no utilitzar pantalles per educar - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 24 anys - Aforament il·limitat.
Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratori
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.La Laura i en Joan en una nanorecerca (nanotecnologia)
A través de l'experimentació ens submergirem al món micro i nanoscòpic per descobrir noves propietats de la matèria i la importància de la recerca per l'avenç tecnològic.
Que peti la plaça!
Espectacle musical ideal per a qualsevol tipus de festa de l'escola, Carnestoltes, final de curs, castanyada...Apta per a totes les edats.Joc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
Dormir amb taurons per a tota la classe
Una oportunitat única d’estar una nit junts tota la classe dormint amb els taurons i participar en tallers, jocs de nit i descobertes que convertiran l’alumnat en veritables coneixedors dels taurons.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
Moure per aprendre
Combinar moviment i aprenentatge és una eina perquè l’alumnat desenvolupi una forma diferent de comprendre i retenir els continguts escolars a través de la vivència en un entorn lúdic.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.