Resultats de la cerca
I. Visitem un castell medieval
Coneixerem com era un castell amb els seus elements defensius, aspectes històrics, socials i culturals propis de l’Edat Mitjana.
CARNESTOLTES DE 15
Tria i remena entre els nostres espectacles d’animació fets amb cançons populars i cançons pròpies, on combinem diferents estils musicals per crear actuacions on gaudeixen petits i grans.
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Taller de programació a l'aula
Descobreix com la programació pot entrar a l’aula: amb Scratch, els alumnes creen històries i jocs mentre desenvolupen pensament lògic i creativitat.
Visites escolars al Molló Parc
Us proposem passar un dia envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent i educativa.
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels carrers, places i esglésies més significatives del conjunt patrimonial de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les principals característiques del món medieval i el dia a
Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució
Els animals d'en Quel
En Quel, el gegant del museu, té una granja plena d’animals i éssers fantàstics, al costat de les adoberies. Mentre treballava, tots els animals se li han escapat i s’han amagat dins les obres.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
Mostrant 1-10 de 2.100 elements.