Resultats de la cerca
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.OCEANS. UN MÓN DESCONEGUT
Una activitat immersiva al planetari del museu per conèixer la importància dels oceans en la vida al planeta Terra.
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
TREBALLEM EL CUIR AL POBLE ESPANYOL
Coneguem aquest material elaborant una peça única, personalitzada, i posant a prova la nostra creativitat. Després coneixerem els artesans que ens presentaran els secrets del seu ofici!"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Munyim la Vaca Rajolina a la vostra escola
Anirem a la vostra escola amb la nostra vaca Rajolina perquè els infants puguin experimentar com es muny una vaca, aprendre d’on prové la llet i descobrir els productes que podem obtenir d'ella.
OLIMPÍADES INTERNACIONALS de FÍSICA FASE CATALANA
La Societat Catalana de Física anuncia la celebració de la fase catalana de l’Olimpíada Internacional de Física. Com a resultat d'aquesta prova s'escolliran els 13 representants de Catalunya.
QUE SÍ, VIDA! Prevenció del VIH/sida - ITS i la negociació afectiva - sexual
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre/fòrum on es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.