Resultats de la cerca
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Com ens relacionem a través de les pantalles?
Activitat format xerrada participativa amb l'alumnat.
L'ETAP pas a pas
Quins son els passos del cicle urbà de l'aigua
Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Lab 2x2, una proposta mòbil per a infants de 3 a 8 anys
El Lab 2x2 és una proposta mòbil on dues mestres visitaran el vostre centre amb un ventall d'activitats per despertar la curiositat dels infants de 3 a 8 anys.
Robot Slalom
Serem capaços de programar un robot perquè pugui superar un circuit d’slalom? Controlarem els moviments bàsics d’un robot per definir la seva trajectòria en un circuit d’eslalom (zig-zag).
Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
Mostrant 1-10 de 2.096 elements.