Resultats de la cerca
Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona
Els alumnes comprendran la formació geològica de la Muntanya de Sal, les tipologies de materials geològics, l’explotació d’aquest valuós recurs mineral i les connotacions socials que se’n deriven.
Via ferrada Barranc de la Foig
Ideal com a 1r contacte amb les ferrades. Propera al poble, remunta un barranc sec amb 4 trams d'esglaons i cadena. Grans vistes del Montsant i de la vall de l'Ebre.FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
VISITA CONTE
Visita conte per a infantil.
Cuinem amb la ciència
Quan s’ha de posar la sal quan fem un brou? I quan bullim verdura? Quin fenomen explica el procediment per fer-nos un te? Quina ciència s’amaga darrere el bany maria?
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
'FESTA A LA GRANJA' (EDUCACIÓ EMOCIONAL A TRAVÉS DELS TITELLES)
Un conte de titelles ens dóna peu a parlar de les emocions: de les nostres i de les dels altres. Descompte ACTIVITUM!
Estratègies dels éssers vius (Tarragona)
Sobreviure al medi
LA FÀBRICA ASLAND
Les restes de la Fàbrica Asland posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana i enmig d’un singular entorn natural.
Visc al mar i no sóc un peix
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
Mostrant 1-10 de 2.096 elements.