Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Infantil i primària (1r cicle)
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL FUTUR DE LES CIUTATS
A través de jocs d'enigmes i una visita al Mirador Torre Glòries, l'alumnat podrà comprendre el funcionament de la ciutat i imaginar solucions innovadores pel futur urbà.
Presentació a docents: “Ciència amb ritme”
Sessió informativa per participar en el projecte
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Live worksheets. Fitxes interactives
Exercicis interactius de diferents continguts educatius i diferents nivells i idiomes per compartir amb els infants i alumnes.
Estratègies dels éssers vius (Girona)
Sobreviure al medi
ESCOLARS - Subenuix (5 dies - 4 nits)
Gaudeix d'una estada de 5 dies i 4 nits on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida. Oferim monitoratge 24h
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.L’èxit depèn de la sort o de l’esforç?
En un món competitiu, els petits avantatges poden marcar la diferència.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.