Resultats de la cerca
La fàbrica de riu
Recorregut històric per la tecnologia tèxtil i la societat industrial
Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
Temps de Renaixement | Museu del Renaixement
Visita guiada al Museu del Renaixement centrada en la història dels Requesens, l’art renaixentista i la vida quotidiana al segle XVI, oferint una visió transversal de l’exposició.
Descobrint la UdG ONLINE
Sessions informatives en línia “Descobrint la UdG”
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Taller de trencadís i visita guiada a la Cripta
Aquesta visita està dirigida per una monitora ceramista i es desenvolupa als antics cellers de la Colònia Güell. El trencadís és la tècnica de mosaic inventada per Antoni Gaudí.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.