Resultats de la cerca
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Com ens relacionem a través de les pantalles? (Primària)
L'objectiu de l'activitat és fomentar els valors de l'empatia i el respecte mitjançant la reflexió: actituds d'assetjament, crítiques i compartions, converses amb desconeguts, el marc legal...etc
Taller dels engranatges
Taller de mecànica elemental, per a que els nens i les nenes reconeguin els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
UN TOC DE PASTORETS
Música i teatre es combinen en aquest espectacle nadalenc amb plena interactivitat amb el públic.Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.Mostrant 1-10 de 2.138 elements.