Resultats de la cerca
Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
Espectacles en anglès amb clown, màgia i titelles
Els espectacles en anglès incorporen números de màgia i il·lusionisme, titelles de mà i gags de clown, a més de música i teatre. Sempre s'hi inclou una guia didàctica.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.Un dia a Pagès, a la granja Mas la Coromina - ATO natura
Visita a una granja ramadera, Mas la Coromina - ECO ATO, on cada visita s'adaptada als cicles escolars per aprendre els cicles del camp, de la vaca, de la llet i des productes que se'n deriven.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.