Resultats de la cerca
Volcans i vida
Esteu a punt per anar enrere en el temps?
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Visita la UAB
La UAB t'ofereix moltes activitats perquè puguis conèixer de prop els nostres estudis i instal·lacions.
NAS DE BARRACA
Toc de Retruc porta l'espectacle a la pròpia escola bressol on els nens coneixen l'espai. Proposem a través de cançons i jocs un recorregut pel hàbits quotidians.Taller d'electrònica amb Makey Makey: Gamepad
Programem un petit minijoc amb scratch i movem el personatge amb un comandament que construïm nosaltres mateixos!
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
Planetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.