Resultats de la cerca
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Anem a la vostra escola
Us anem a visitar al vostre centre amb els nostres peluts. CAU DE LLOPS és una entitat que dóna a conèixer el món dels gossos de trineu des de la pedagogía i el respecte als animals.
Fem d’exploradors al delta del Llobregat
Sortida interactiva als espais del delta del Llobregat per la descoberta i identificació de la seva fauna.
Taller d'innovació i visita guiada a la cripta
Visita la cripta de la Colònia Güell des d'una perspectiva didàctica, amena i interactiva.Visita dinamitzada a “Veus del Pacífic” - Infantil i primària (1r cicle)
La creació i la innovació en les cultures oceàniques
Taller de Batucada
Taller de percussió rotatiu i molt dinàmic en el que aprendrem ritmes i patrons bàsics del Brasil amb els instruments típics d'una Batucada: Surdos goliats, timbals. caixes, tamburines, agogos, rocars
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
Visita comentada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
DIVERSITAT AFECTIVA, SEXUAL I DE GÈNERE / LGTBI+
Aquest taller ofereix una aproximació respectuosa i sense prejudicis sobre la diversitat sexual i de gènere i promou la reflexió sobre les diferents violències que afecten al col·lectiu LGBTI+.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.