Resultats de la cerca
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.
RECICL'ART de l'Alba, escultures grupals
GEGANT RECICL'ART Creació col·lectiva d'Escultures, Andròmines i Projectes amb materials de rebuig
Crèdits de síntesi
Treballs de síntesi com una experiència vivencial i transversal que els alumnes viuran com una experiència única. Oferim una proposta pedagògica que inclou un treball previ, in-situ i posterior.Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Reaccions químiques
Com podem relacionar el nostre dia a dia amb la química? Què és una reacció química? Què la diferencia d’una mescla?
Gimcana pels racons d'Empúries
Descobrirem una de les antigues ciutats d'Empúries a través d'un joc en equips!
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.