Resultats de la cerca
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
L'aventura d'en Bel
Durant el transcurs del taller es tractaran les diferents fonts de contaminació (acústica, lumínica, del sòl, de l’aire, de l’aigua...), el concepte de salut ambiental i bones pràctiques per evitar la
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloEls misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
ESCRIPTURA I MONEDA: LES PISTES PER ARRIBAR AL PASSAT!
Coneixerem l’origen de l’escriptura ibèrica i el seu alfabet per aprendre a escriure i llegir inscripcions en diferents tipus de suport com les tauletes de cera o les monedes.
AQÜEDUCTES Instal·lació i perfomance participativa,
AQÜEDUCTES: l'ecologia pràctica i divertida. Ajudant-nos entre totes, transportarem aigua amb canyes de bambú conscienciant als participants sobre el bon ús de l'aigua a les nostres ciutats i pobles.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOLa descoberta d'un bosc amb la Capbusseta
Descoberta de manera lúdica i amb l'ajuda de la Capbusseta (una titella en forma de faja (el fruit del faig), de com és i què hi podem trobar a la Fageda d'en Jordà a través dels sentits.
Pinta el teu escut al Castell d'Hostalric
Visita guiada al Castell d'Hostalric i pintura d'un escut medieval!
MÓN SANT BENET: Pedra sobre pedra
Taller participatiu per conèixer els estils artístics medievals
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.