Resultats de la cerca
MNACTEC en ruta: Com ens vestim?
Taller per descobrir, observar i manipular les diferents fibres tèxtils
Artefacte: el secret de les coses
Un taller creat per l’artista Xavier Bobés
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.Jocs de Medicina: Visita a la Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de la Medicina de Catalunya s'ubica avui en l'antic Reial Col.legi de Cirurgians, un edifici del S.XVIII que conserva l'anfiteatre anatòmic original des d'on es feien les disseccions
LA FÀBRICA ASLAND
Les restes de la Fàbrica Asland posen de manifest l’espectacularitat d’un dels conjunts fabrils més increïbles de la industrialització catalana i enmig d’un singular entorn natural.
Fem teatre d'ombres
A través de la col·lecció de figures de teatre d’ombres del museu, es donen a conèixer les llegendes orientals i les tècniques artístiques aplicades en la seva construcció.
Story Femme: mirada i gènere en la cultura audiovisual
"Story Femme" analitza la mirada de gènere en l'audiovisual. Exposa les bases del masclisme i la violència simbòlica vers les dones, fomentant el debat sobre el nexe entre cinema i patriarcat.
Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
Barcelona Medieval
Realitzarem un recorregut per la Barcelona medieval i així descobrir com es vivia durant l’edat mitjana a través dels edificis gòtics que s’han mantingut.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.