Resultats de la cerca
Amal-Tikva: viu un dia a Jerusalem
Taller a partir d'un joc de rol que recrea la vida de diferents persones a Jerusalem, per tal de facilitar l'entesa del conflicte palestí i reflexionar
Aventura per la Vila! Gimcana de pont a pont.
Descobreix els edificis més emblemàtics de l'antic barri de la Vila, a Martorell, tot fent una divertida gimcana des de la Plaça de l'Església, a prop del Pont d'Anoia, fins el Pont del Diable.
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
II. Qui vivia al castell del Catllar?
Coneixerem com era un castell i qui en feia ús.
L'home que sense voler va matar més persones de la història
Thomas Midgley va causar dos desastres ambientals i la mort de milions de persones, en ser un dels principals responsables de la introducció del plom en la gasolina i l'aparició dels gasos CFC.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockVisita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Mostrant 1-10 de 2.138 elements.