Resultats de la cerca
Curs Espacios de Ciencia
Curs que ofereix recursos i suport per planificar espais de ciència a lliure elecció, amb propostes concretes i reflexions per a professionals de l'educació.
Els Volcans De La Garrotxa. Parc Natural Zona Volcànica
Matinal: excursió a un dels volcans. Identificació de material i formació del con.Taller de percussió La Cuina dels Ritmes
Taller de Percussió en el que jugarem amb un munt d'"estriments" de cuina. Sí. ho heu llegit bé, estriments, que no és cap altra cosa que estris de cuina utilitzats com a instruments per a fer ritmes!
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
LOS EXPERIMENTOS DE MELQUÍADES
Taller d'experiments sorprenents, sobre les propietats de l'aire i de l'aigua.
Narràrium Musical
Històries i contes d'arreu del món explicats amb veu, ritme i música en directe
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
TITELLES: NO TINC POR
Espectacle de teatre i titelles: Una història quotidiana, divertida i participativa per tothom. Perquè... Qui no té por?
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Mostrant 1-10 de 2.139 elements.