Resultats de la cerca
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
Visita comentada a “[Rec]ords”
Què explica el cinema domèstic de nosaltres?
JOC DE PISTES EL DRAC DEL PARK GÜELL
Si vols conèixer el Park de Güell de forma diferent, aprendre coses sobre la seva història i descobrir detalls que no coneixies, apunta't a aquesta gimcana cultural!!!ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
MÓN SANT BENET: Planta't a l'hort
Taller a l’Hort d’Aprendre
FINNELIS: L'economia de la casa
Aprenem a gestionar l'economia de la llar. Estalvia, pren decisions i utilitza els recursos de la vida diària per arribar a final de mes.
L'estany, un ecosistema!
L'activitat comença a les sales del Museu Darder i després se segueix un itinerari de descoberta fins a l'Estany de Banyoles.
Visita guiada: Vic, art i història. Un viatge fantàstic en el temps!
Visita guiada per l'art i la història de la ciutat de Vic.
Obertes les inscripcions del programa Recerkids - 10 anys fent de la ciència una aventura
Vols fer un projecte de recerca amb el teu alumnat de 5è i 6è de Primària, de la mà de professionals de la didàctica de la ciència?
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.