Resultats de la cerca
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.Barcelona 1714
Al llarg del recorregut visitarem els indrets on es produí el setge, que es prolongà durant catorze mesos i culminà l’11 de setembre de 1714 amb l’assalt de les tropes borbòniques.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Cinema i debat: Wonder (Barcelona)
A partir de la pel·lícula l'alumnat debatrà al voltant del fenomen de l'assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis.
Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Joc Jujol 360º: Scape Room virtual
Escape room virtual per a conèixer la masia de Can Negre de l'època modernista.
INTERSECCIONALITAT I INCLUSIÓ A L'ESCOLA
Formació per a professorat que introdueix la perspectiva interseccional i inclusiva, analitza desigualtats i privilegis a l’escola i ofereix criteris i bones pràctiques per a la tasca docent.
Oferta esportiva i lúdica a La Molina
A l’hivern, les escoles poden gaudir d’un dia o d’una estada a La Molina per a no oblidar. Aprendre a esquiar és una experiència única i l’estació ofereix pistes per a tots els nivells d’esquí.
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.