Resultats de la cerca
Tast d’aigua
Coneixerem a partir d’un tast científic, les propietats de l’aigua, i com de diferent pot resultar segons el seu origen i mineralització.
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Magic brains
Il·lusionar desde les arts escèniques a veure la relació entre la neurociència i l'art des del món de la màgia.
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
ESCOLARS NEU - Glacial (3 dies - 2 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
ESCAPE ROOM VIOLETA- INCENDI A LA TRIANGLE SHIRT WAIST COMPANY
Activitat molt recomanada per comprendre com i perquè s'origina el feminisme.
Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
Animals verinosos
Taller amb part teòrica i part practica sobre els animals amb veri.
Mostrant 1-10 de 2.137 elements.